ساخت گل رز با قاشق پلاستیکی
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
ساخت گل رز با قاشق پلاستیکی
تاریخ : جمعه 20 دی 1392
نویسنده : RmZiRn

در این مطلب قصد داریم یک کار هنری بسیار زیبا را به شما آموزش دهیم که استفاده‌های بسیاری را به دنبال خواهد داشت. این کار خلاقانه زمان زیادی نیاز ندارد و احتیاجی به ابزار خاصی ندارد و با چند وسیله پیش پا افتاده ساخته می‌شود.

وسایل مورد نیاز:

۱. قیچی
۲. چسب (ترجیحاَ چسب حرارتی)
۳. انبردست
۴. یک عدد زنجیر (البته اگر قصد دارید گل را به زنجیر بیاویزید)
۵. سنجاق قفلی
۶. قاشق پلاستیکی (۱۷ عدد)
۷. وسیله ای برای حرارت (ترجیحاَ شمع)

مرحله اول:small_DSC00467_1303211653

نکته: برای خلاقانه‌تر شدن کار می‌توانید از قاشق‌های رنگی استفاده کنید و یا قاشق‌هایتان را رنگ بزنید.

با توجه به تصویر با استفاده از قیچی دسته قاشق‌ها را ببرید. (۱۰ قاشق برای گلبرگ‌های بیرونی، ۵ قاشق برای وسطی و ۲ قاشق هم برای گلبرگ‌های داخلی)

 

 

مرحله دوم:

- شمع را روشن کنید.small_DSC00470_1303211661

 

- با استفاده از انبردست قاشق را نگه دارید.
- قاشق را روی شمع حرارت دهید تا نرم شود.
نکته مهم: سعی کنید قاشق را به شعله بچسبانید این حرکت از سیاه شدن قاشق جلوگیری می‌کند.
- پس از آن که قاشق حرارت دید و نرم شد، آن از شعله دور کنید تا خنک شود. (برای خنک کردن قاشق می‌توانید از فوت کردن کمک بگیرید)  قبل از این که قاشق به طور کامل سفت شود با انگشت خود و یا یک وسیله دیگر به نوک قاشق حالت بدهید.
- مراحل بالا را برای هر ۱۷ قاشق انجام دهید.

مرحله سوم:

- بعد از آن‌که حالت دلخواه را به قاشق‌ها دادید نوبت آن است که ۱۰ قاشق که وظیفه قرار گرفتن در قسمت بیرونی را دارند را بهم بچسبانید. برای این کار small_DSC00473_1303211553انتهای قاشق‌ها را حرارت دهید و سپس آن‌ها را به هم بچسبانید.

- ۵ قاشق بعدی را هم به همین صورت به یک دیگر بچسبانید.

- ۲ قاشق بعدی را هم به این صورت بچسبانید.

مرحله چهارم:

- با استفاده از چسب دسته ها را به ترتیب به یکدیگر بچسبانید.small_DSC00481_1303213524

تصویر را مشاهده کنید.

حالا که کار گل شما به پایان رسیده می توانید یک سنجاق قفلی را با استفاده از چسب یا حرارت به انتهای گل بچسبانید تا اگر خواستید به گلتان زنجیر بیاویزید و یا در جایی از آن استفاده کنید، کارتان راحت تر شود.
plastic-spoon-flower-necklace
بعد از این که کار ساخت گلتان به پایان رسید از آن عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید تا در همین صفحه به نمایش در بیاید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409